więcej niż interior & industrial design

Dekorator wnętrz Poznań

KLUCZ DO WIODĄCEJ POZYCJI W BRANŻY


Większa skuteczność w zdobywaniu klientów, lepsze relacje z istniejącymi klientami i większa sprzedaż, to najważniejsze wyzwania stawiane sobie przez każdą firmę. W coraz większym stopniu klienta nie zdobywa się produktem, ale wartością dodaną do tego produktu. (Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej)

Marka

Obecnie wielką wagę przywiązuje się do budowania pozytywnego wizerunku firmy, a także pozytywnych skojarzeń z nią związanych. Zwraca się przy tym uwagę, by działania zmierzające w tym kierunku były możliwie konsekwentne i kompleksowe. Trudno dziwić się temu zjawisku: wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak trudno znaleźć Klienta, a przede wszystkim, jak trudno go przy sobie zatrzymać.

Chcąc budować popularność i lojalność wśród Klientów, a także wizerunek lidera w branży, musimy podejmować działania niekoniecznie bezpośrednio związane z profilem działalności firmy. Czasami dobre usługi po prostu nie wystarczą: chcemy więc, by logo firmy przywodziło na myśl odpowiednie skojarzenia, by reklama docierała do właściwej grupy docelowej i by Klient zawsze znalazł wyczerpujące informacje na temat prowadzonej działalności. 

Psychologia Kognitywna a nasza praca

John Baker w książce „Encyklopedia of marketing” twierdzi, iż konsument tworzy sobie, zanim kupi dany produkt, pewien wizerunek marki (Brand Equity). Wizerunek ten powstaje na podstawie aury, jaką dany produkt jest otoczony, zwykle w sposób intuicyjny. Dzięki temu kupujący może uzasadnić jego wartość a nawet go przewartościować.

Metoda zastosowania w praktyce psychologii kognitywnej pokazuje w jaki sposób zaawansowana wiedza z dziedziny psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne metody wywierania wpływu na ludzi w praktycznej dziedzinie projektowania. Dekorator wnętrz zadba o to aby strategia interpersonalna w dużym stopniu kształtowała spostrzeganą przez człowieka rzeczywistość. Może ona silnie wpływać na sposób widzenia środowiska rynkowego, a także szerszego środowiska społeczno-fizycznego. W konsekwencji takiego kontrolowanego spostrzegania tworzą się emocje i nastawienia, które uruchomione w określonej sytuacji motywacyjnej wywołują oczekiwane zachowanie czyli wybór marki produktu bądź firmy.

Jednym z kroków jest także stworzenie przyjaznego wnętrza firmy. Wybór odpowiednich mebli i dodatków, a także dobór kolorystyki i oświetlenia to z pewnością niełatwe zadanie. Nikogo nie trzeba przekonywać, że wnętrze firmy powinno być funkcjonalne i estetyczne, a także trafiać w gust i potrzeby tak pracowników, jak i Klientów. Wierzymy, że nasz dekorator wnętrz (Poznań, MJ ANDERSCH) pomoże Państwu ziścić to marzenie.

Zachęcamy do skorzystania z usług naszej pracowni. Dekorator wnętrz uwzględni Państwa indywidualne potrzeby oraz wykreuje wnętrze niebanalne i praktyczne na terenie miasta Poznań. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości z Państwa strony, nasz dekorator wnętrz pozostaje do dyspozycji i chętnie udzieli odpowiedzi. Zapraszamy.

Zrób pierwszy krok w kierunku poprawy efektywności Twojej firmy.